• Detective Conan II 76

    Aoyama, Gosho Planeta Cómic EAN 9788468478166 Veure altres productes del mateix autor
    ¿Aliado o enemigo? ¡Conan conoce a un nuevo rival, un misterioso personaje que aparece de repente proclamándose detective! Completan el volumen la conclusión del caso del guardián del tiempo, unos fideos ramen mortalmente deliciosos y el encierro con rehenes en la oficina del detective Mouri, donde ...
    Dimensions: 210 x 148 x 11 cm Peso: 290 gr
    Disponible en 7 dies
    9,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-684-7816-6
    • Data d'edició : 01/09/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Aoyama, Gosho
    • Traductor@s : Daruma Serveis Lingüistics, S.L.
    • Nº de pàgines : 176
    ¿Aliado o enemigo? ¡Conan conoce a un nuevo rival, un misterioso personaje que aparece de repente proclamándose detective! Completan el volumen la conclusión del caso del guardián del tiempo, unos fideos ramen mortalmente deliciosos y el encierro con rehenes en la oficina del detective Mouri, donde el nuevo personaje hará gala de sus habilidades.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.