• Última armada del zar, La

    El épico viaje a la batalla de Tsushima

    Pleshakov, Constantine Turner EAN 9788475065694 Ver otros productos de la misma colección Veure altres productes del mateix autor
    El 14 de mayo de 1905, en el estrecho de Tsushima, en Japón, tuvo lugar una de las cinco batallas navales más importantes de la historia, equiparable en su dramatismo y consecuencias a las de Lepanto, Trafalgar, Jutlandia y Midway. En ella, la armada japo
    Ancho: 140 cm Largo: 220 cm Peso: 572 gr
    Disponible
    15,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7506-569-4
    • Data d'edició : 01/08/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Pleshakov, Constantine
    • Traductor@s : Rosenberg, Mirta
    • Nº de pàgines : 496
    • Col·lecció : Armas y Letras
    • NumeroColeccion : 7
    El 14 de mayo de 1905, en el estrecho de Tsushima, en Japón, tuvo lugar una de las cinco batallas navales más importantes de la historia, equiparable en su dramatismo y consecuencias a las de Lepanto, Trafalgar, Jutlandia y Midway. En ella, la armada japo

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.