• Érase una mujer que quería matar al bebé de su vecina

    Petruchevskaya, Ludmilla Ediciones Atalanta EAN 9788493846602 Ver otros productos de la misma colección Veure altres productes del mateix autor
    Ars brevis - 55 ISBN: Fiel a la rica tradición oral de su país, donde las mujeres tienen un talento natural para contar historias, Liudmila Petrushévskaia cautiva la imaginación con estos relatos directos, tan cercanos al espíritu místico y pesadillesco
    Dimensions: 220 x 140 x 5 cm Peso: 480 gr
    Disponible en 7 dies
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-938466-0-2
    • Data d'edició : 01/03/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Petruchevskaya, Ludmilla
    • Traductor@s : Otero Macías, Fernando
    • Nº de pàgines : 256
    • Col·lecció : Ars Brevis
    • NumeroColeccion : 55
    Ars brevis - 55 ISBN: Fiel a la rica tradición oral de su país, donde las mujeres tienen un talento natural para contar historias, Liudmila Petrushévskaia cautiva la imaginación con estos relatos directos, tan cercanos al espíritu místico y pesadillesco

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.