• Pujol: Todo era mentira (1930-1962)

    Desvelando el relato fundacional independentista

    Guixà, Josep / Trallero, Manuel Almuzara EAN 9788417954437 Ver otros productos de la misma colección Veure altres productes del mateix autor
    ?Nuestro propósito ha sido desenmascarar a Pujol precisamente en cuanto se refiere a aquella época, la menos conocida de su vida ?no le faltan motivos para esconderla, tal como veremos? y que resulta fundamental para hacerse una idea cabal del personaje
    Ancho: 15 cm Largo: 24 cm Peso: 440 gr
    Disponible en 7 dies
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-17954-43-7
    • Data d'edició : 01/07/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Guixà, Josep / Trallero, Manuel
    • Nº de pàgines : 320
    • Col·lecció : Sociedad Actual
    • NumeroColeccion : 20
    ?Nuestro propósito ha sido desenmascarar a Pujol precisamente en cuanto se refiere a aquella época, la menos conocida de su vida ?no le faltan motivos para esconderla, tal como veremos? y que resulta fundamental para hacerse una idea cabal del personaje

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.