• Jung y la creación de la psicología moderna

    Shamdasani, Sonu Ediciones Atalanta EAN 9788494905407 Ver otros productos de la misma colección Veure altres productes del mateix autor
    Entre 1870 y 1930 se establecieron las principales escuelas de la psicología moderna, y una de las figuras fundamentales fue sin duda Carl Gustav Jung. Pero ¿quién es Jung y cómo hay que enfocar su psicología? Este es un libro sobre Jung y sobre el s
    Ancho: 220 cm Largo: 140 cm Peso: 800 gr
    Disponible
    35,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-949054-0-7
    • Data d'edició : 01/11/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Shamdasani, Sonu
    • Traductor@s : BORRAJO, FERNANDO
    • Nº de pàgines : 656
    • Col·lecció : Memoria Mundi
    • NumeroColeccion : 124
    Entre 1870 y 1930 se establecieron las principales escuelas de la psicología moderna, y una de las figuras fundamentales fue sin duda Carl Gustav Jung. Pero ¿quién es Jung y cómo hay que enfocar su psicología? Este es un libro sobre Jung y sobre el s

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.