• Modelos de locura II

    Read, John / Dillon, Jacqui / Hutton, Paul / Weinmann, Stefan / Bola, John / Magliano, Lorenza / Bea Herder EAN 9788425437434 Veure altres productes del mateix autor
    Esta obra expone las prácticas clínicas y los replanteamientos de muchos profesionales que sostienen aproximaciones holísticas, humanistas, relacionales o biopsicosociales de la psicosis, en contraste con las corrientes biologistas,
    Dimensions: 216 x 141 x 20 cm Peso: 484 gr
    Disponible en 7 dies
    32,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-254-3743-4
    • Data d'edició : 01/01/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Read, John / Dillon, Jacqui / Hutton, Paul / Weinmann, Stefan / Bola, John / Magliano, Lorenza / Bea
    • Traductor@s : Codony Bodas, Miquel
    • Nº de pàgines : 376
    Esta obra expone las prácticas clínicas y los replanteamientos de muchos profesionales que sostienen aproximaciones holísticas, humanistas, relacionales o biopsicosociales de la psicosis, en contraste con las corrientes biologistas,

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.